midsommar 2011

Hej på er!
Har inte hunnit blogga något under de närmsta dagarna. Det beror på att jag inte haft tid, jag har spenderat min tid med vänner och en jäkla massa fest! Midsommar spenderades med M, J, C och Wiren.  Började rätt lugnt men jag kom allt längre in i dimman och tillslut blev allt svart…. Efter en stund i parken drog vi in till en bar sen drog jag och C vidare till en fest söder om stan.. Hem kom jag nio dagen efter.. Men fest det blev det! Glad sommar : )  

Gymmet!

Tjooo!
Blev ett riktigt svettigt pass på gymmet ikväll, kände att jag behövde komma på fötter efter en redig baksmälla, haha! Fick en trevlig överraskning när jag kom ut från gymmet, jag möttes av sooool! Underbart då det regnat hela dagen..  I morgon hoppas vi på ännu mer sol och att det blir fint väder hela midsommarhelgen. Nu ska jag strax nana.. Puss 

 

pics from yesterday!

Hej på er!
Är otroligt seg efter igår, (känns bättre att säga seg än bakis, haha) men vi hade kul! Drack nog allt och lite till tror jag, haha. Började med en flaska rött sen blev det rosé, cider, pepino och tillsist drinkar på krogen ; ) 

Jag och Brändis! 

 

 

In mot stan…

…Nu ska jag strax hoppa på tunnelbanan och ta mig in mot stan! Ska möta upp Mari : )
Hoppas ni får en toppendag det ska i alla fall jag ha! 
 

 

 

Tisdag!

Idag har det varit en bra dag! Det har blivit shopping, hårdträning på SATS och goood Cessarsallad till middag, muuuums 😀
Jag är så glad över min nya LV, sitter bara och tittar på den, haha! Orkar inte visa dagens köp just nu, men gör det i morgon : ) 
I morgon ska jag luncha med Linn, sen blir det att möta upp Mari och på kvällen blir det FEST! ; ) 

Såhär har jag sett ut idag 😛

Mot stockholm!

Nu lämnar jag Arvika för denna gång och hoppar in i bilen mot Stockholm!
Tack mamma och pappa för ännu en fin helg, puss  
 

 

 

Lördagskväll på bryggan

Hej hopp!
Är i Arvika hemma hos familjen, kom hit i fredags och kommer åka hem till Stockholm i morgon igen : ) 
Igår blev det en helkväll på bryggan tillsamans med ett härligt gäng : ) Kvällen bestod av goda drinkar, vin och bra musik. Det blev en rätt så tidig hemgång och jag känner mig nöjd, speciellt såhär ”dagen efter” ; ) Nu ska jag JENNIE laga mat, upp till bevis, haha ; D Wish med luck!  puss


Mmm strawberry daiquiri : )


Min snygga syster : D


Nationalteatern!

 

Nya ray-bans :D

Idag invigde jag mina skitsnygga Ray Bans! Jag köpte den klassiska pilotmodellen i guld..
Vad tycker ni då? Jag är i alla fall mycket nöjd med mitt köp : D 

 

sushi-premiär

Hej på er!
Har nyss kommit hem efter en mysmiddag i stan. Käkade sushi för första gången, det ni : D Har knappt våga smaka innan, känns lite läskigt med rå fisk… haha.. Men nu känns det som att någon kommer bli lite beroende , det var sjukt gott ; ) Idag är jag riktigt trött, men det kanske inte är så konstigt efter tidiga mornar och långa arbetspass… Idag jobbade jag på Odenplan och dagens korta arbetsdag gick riktigt fort… Efter jobbpasset blev det lite häng på stan och sedan ett riktigt långt telefonmöte som jag inte alls var beredd på.. Men men, det gick bra i alla fall : ) Nu sängen, äntligen. puss!