Vi drog iväg
Hej och god morgon lördag <3
Igår efter frukosten packade vi ihop oss och åkte till landet. Äntligen! Både jag och Livia har haft mycket jobb det senaste så vi hade verkligen sett fram emot dagar på landet. Jag vill inte skriva lata dagar för det är ALLTID mycket att göra på landet. Men det är en helt annan typ av jobb. B somnade i bilen påväg upp till landet och fortsatte att sova när vi kom fram. Intill bilen satt jag och odlade. Jag passade på att göra saker ”ensam” för en gångs skull. Annars vill han vara med och ”hjälpa till”. Vi är här under helgen och sedan åker vi tillbaka till Stockholm en snabb sväng innan det är dags för midsommar här ute 🙂 Längtar så!
Idag fick jag sovmorgon, B sov ända till 09 och nu ska hela familjen njuta av nybakade scones som precis blev klart. Livia får verkligen till de mest perfekta socones. Jag äter dem helst med massor av smör och prästost. Mums!
Hoppas ni har och får en mysig helg.
Stor kram på er!
Livias scones är de bästa 🙂
mammas goding
Traktorn jobbade intill vår gård igår. Så spännande att se tyckte killarna.
Jag och barnen låg och myste under en filt igår medans mamma Livia jobbade med grästrimmern hehe
Leonard ville promt gå ut och säga ”god natt” till hans odlingar igår innan vi skulle sova. Så gulligt ändå.
Invigde min nya fina, helt fantastiska kofta från Newhouse igår. Detta brand har legat mig väldigt varmt om hjärtat länge 🙂

fina, vackra gamla stan
så mysigt med lunch på Scarpetta. En ny favorit restaurang hos mig
finaste vännen
Deras uteservering är så mysig och lite lummig trots att den ligger så centralt.
så smidigt för oss att ta bilen till Mall of Scandinavia. Använder sällan bilen på vardagarna.. Vi har den nästan enbart till landet.
Vi var så hungriga när vi kom fram så vi käkade lite på Max. Blir aldrig besviken hehe
Dags för bio!
<3
efter förskolan häng i parken 🙂
Precis sett klart dokumentären om anklagelserna mot Michael Jansson. Mår så dåligt av den.. Usch. Jag är givetvis team ”Michael är oskyldig”
Läs mer:
Frukost på Greatas, Haymarket på hötorget




Fika med mormor och morfar på Thélins Karlaplan 
Bernard sitter äntligen i vagnen. Alltså, jösses vad det underlättar! Han har vägrat vagnen hela våren och nu äntligen har det släppt…
dessa små hus är ju så söta
<3
mammas goding. Det har varit så varm idag och jag har smort in barnen med solskydd hela tiden känns det som. Vi har
Det är verkligen så mysigt i denna fantastiska park. Intill finns även en plaskdamm som barnen kan bada i. Vi har gjort det tidigare, men just idag hade vi inga badkläder med oss. Det får helt enkelt bli nästa gång 🙂
Här ser ni mitt nya armband tillsammans med min klocka som jag älskar

Har både halsband, armband och örhängen från den nya kollektionen från Mockberg
Mockberg har mycket
Min fantastiska 

På besök hos French Connection. Fick med mig så fina plagg därifrån. Ska såklart visa er 🙂 Har ni inte spanat in detta märke så gör det 🙂
älskade ni <3
Otrolig middag med två vänner jag håller så otroligt kärt.
såhär har lilla jag sett ut idag 🙂
mysig frukost på Thélins i morse <3
Dagarna med dig är så roliga 🙂
Denna kappa kommer ut i höst. Från Newhouse såklart 🙂
om en blus var jag 🙂
Ren Logiks produkter är fantastiska! Deras rengöringar är underbara 🙂
Tack Hanna Liska för titten 🙂 



Nu ska jag unboxa en massa paket här hemma. Först ut en låda (efterlängtade)