Palmako Tom lekstuga

palmako tom lekstuga

Hej underbara ni! Hoppas ni mår fint i den underbara sommarvärmen vi har. Det är ju ljuvligt nu!

När vi kom fram till landet i torsdags hoppade pojkarna bokstavlig talat ut ur bilen.  De fick nämligen syn på att vår snickare hade byggt klart deras nya lilla hus, gick det inte att ta miste på glädjen. De blev helt överlyckliga. Det var precis den reaktionen jag hade hoppats på, men ändå var det så fint att få se deras ansikten lysa upp när de förstod att lekstugan faktiskt var deras. Det blev en överraskning för oss mammor att den var klar också hehe. Vi visste att det skulle ta tid då den är rätt stor med mycket detaljer.

Leonard ville flytta in i sitt nya hus direkt. Han sa ”mamma nu flyttar jag hemifrån under dagtid och på kvällen flyttar jag hem igen”. Han började genast göra stugan till sin egen lilla värld och började dekorera med bord, stolar, mattor och ljusslingor. Han fixade och donade med sådan noggrannhet och glädje. I blomlådorna planterade han blommor och plötsligt kändes det som att den lilla stugan hade fått ett eget liv. Det blev så mysigt och hemtrevligt, precis som ett riktigt litet hus ska vara. Bernard var så nyfiken på allt och kikade på hans storebror. På kvällen anordnade barnen inflyttningsfest med musik och fika.

Palmako Tom lekstuga

Jag valde lekstugan Tom från Palmako, en lekstuga som verkligen ser ut som att den är hämtad ur en saga. Med sina små fönsterluckor, blomlådor och fina detaljer blev den direkt en favorit. Den har dessutom ett litet loft som förstås gör den ännu mer spännande för barnen. Jag kan verkligen se framför mig hur många timmar de kommer att spendera där framöver, med lekar, hemliga klubbar och små äventyr.

Lekstugan är tillverkad i nordisk gran och är både charmig och praktisk. Den kommer grundmålad och har barnvänliga detaljer som fönster i akrylglas och klämfria dörrar. Det känns tryggt att veta att den är byggd med barnens säkerhet i åtanke, samtidigt som den ger dem en plats där deras fantasi får ta plats. Nu ska vi bara behandla trät och sedan ska vi måla den i matchande färg som stora villan.

Det fina med en sådan här liten stuga är att den egentligen är så mycket mer än bara en lekplats. Det blir deras egna lilla hörn på landet. En plats där de kan skapa sina egna minnen, precis som jag själv hoppas att de ska göra här.

Jag längtar redan efter alla sommardagar som kommer spenderas där inne. Med öppna dörrar, små möbler utanför, blommor i lådorna och två pojkar som får låtsas, leka och bara vara barn. Åh vad jag är lycklig över att dem gillade den så mycket.

palmako tomVälkomna in till Leonard och Bernard

  så nöjd och glad 🙂

påväg upp til loftet palmako tom lekstugahan har börjat att bädda hehe

palmako tom lekstugaSå vad tycker ni om vår nya palmako tom lekstuga?

Årets första dopp

Hej fina ni!
Låt inte rubriken luras för jag har inte badat. Brr så kallt det var. Igår på midsommardagen packade vi badväskan och gav oss iväg till stranden tillsammans med barnen. Pojkarna var så taggade på stranden och bad. Jag tänkte att de aldrig kommer bara, men jösses så fel jag hade. Leonard hoppade i på direkten och jag satt på bryggan och höll på att få kramp i benen. Jag är å andra sidan en riktig badkruka. Bernard hade det jätteroligt och det är hans första gång som han kan stå, gå och greja i vattnet på egen hand. Förra sommaren kunde han inte gå. Vi hade mysiga timmar på stranden och barnen ville inte gå därifrån..
När vi kom hem igen så väntade vi på att Richard skulle komma till oss och hälsa på. Det är ju så mysigt att ha besök på landet. Planen var att vi skulle grilla, men eftersom himlen valde att öppna sig så blev det att laga mat inomhus. Mysigt det också såklart 🙂 Vi åt god middag och sedan blev det rester av jordgubbstårta. Den är ju nästan ännu godare dagen efter när den ”gottat” till sig i kylen 🙂

Efter (den tråkiga) fotbollsmatchen tog och och Richard en sen kvällspromenad. Det var så idylliskt med solen (som valde att komma tillbaka) och alla gulliga får. Älskar att bo såhär på landet. Det är sannerligen en dröm.

Idag åkte vi alla till Norrtälje för lite fika. Vi passade på att visa Richard vårt favoritcafé och favoritstråk. Norrtälje är en sådan fantastisk sommarstad 🙂 Har ni inte varit där så måste ni åka dit.

Vi började midsommardagen med mys på stranden 🙂

  så roligt för killarna. Dem var sysselsatta i timmar Bernards små badbyxor kommer från Polarn o Pyret  rester av tårta kan ju vara det allra bästa gosisar en mysig kvällspromenad

<3 fika i Norrtälje idag    Vi har planterat en Horetnsia klätterväxt på vardera sida om infarten till vårt hus. Ska bli spännande och se hur snabbt den kommer att växa.

Glad midsommar från oss

Hej finaste ni och glad midsommar <3
Vi kom till landet i torsdags och sedan dess har det mysts, firats svensk sommar och ätit en massa god mat och fika. Igår på midsommarafton åkte vi ut till Väddö, 20 minuter från oss för att fira. Där ute var det ett traditionsenligt firande med musik, midsommarstång, dans och en massa god fika. Det var så roligt för barnen. Jag trodde aldrig att det skulle vara så mycket människor som det var. Men det är så härligt att se. Efter en massa dans och fika åkte vi hemåt igen. Då förberedde vi middagen för våra gäster. För oss blev det ingen traditionell middag med sill och potatis. Utan vi körde grillning med både lax, kött och en massa goda tillbehör. Vi hade det så mysigt. Till effterrätt blev det jordgubbstårta som jag och Leonard gjorde några timmar innan.

Efter allt gott att äta så körde vi flera midsommarlekar på vår gård.
Hoppas ni hade en fantastisk midsommar. Njut av er ledighet nu, ni som är lediga såklart <3
Stor kram på er!

årets krans blev en salig blandning av blommor från gården och köpta rosor 🙂

midsommarfirande på Väddö (Kista hembygdsgård) så mysigt!

Tänk att jag har två pojkar som ville och kunde dansa med i år 🙂

inget firande utan fiskedamm för barnen

<3

  Denna traktor är en favorit hos pojkarna. Den kommer från Jollyroom  någon som ÄLSKAR mammas jordgubbstårta. hehe så kul med lekar ändå tills solen gick ner… nästan..

Lunch på Hallwylska museet

Hej på er <3
Det blev en riktig ”city stroll” dag med utsökt lunch, blomstershopping, shopping av något nytt på Celine butiken och lite annat 🙂 Jag mötte upp Patricia i stan för att först hämta nya blommor på Redeko Flowers på Nybrogatan. Deras konstgjorda växter är helt underbara och jag har varit en trogen användare av Redeko i flera år. Finns inga som deras blommor. Jag gick därifrån med en jättebukett i handen. Flera människor undrade vart jag fått tag i dessa underbara blommor så det är ju inte bara jag som är helt kär i dessa. Ni ska få se bilder snart!

Vi traskade vidare till Cartier butiken där jag ville kika på ett nytt armband. Jag har deras Cartier ”Love bracelet” i vitt guld sedan innan. Men nu är jag inne in period då jag vill matcha guld och vitt guld, precis så som min Rolex är utformad. Älskar att blanda. Antingen blir det ett Love Bracelet i storlek S/M eller M/L. Jag måste fundera några varv till. Vi fick sådan fin hjälp inne i butiken och servicen var så fin.

Efter detta besök gick vi vidare till Celine för att kika på lite saker jag spanat in. Jag beställde att par klassiska solglasögon. De fanns tyvärr ej inne i butiken så de kommer att skickas. Men de var så fina så jag kunde inte låta bli 🙂 Ni ska få se, så fort dem har kommit.

Vi gick därifrån superhungriga så det blev en finlunch kvarteret ifrån, Hallwylska. Deras mat är så bra. Atmosfären är mist lika bra. Wow vad fint det är här. Jag och Patricia tog en varsin kolja till lunchen och den får 10/10. Wow wow wow!

 

Så fint med statyer i bakgrunden 🙂

 fisken var verkligen så god fina fina vän aldrig en lunch utan en gokaffe underbara restaurang  Så mycket fint hos Celine just nu Här ser ni en sneak peak på blommorna 🙂 Hur underbara? Dessa glasögon blev de Nu står det mellan dessa två armband. Vilken tycker ni?   Redeko Flowers har så mycket fint just nu

Sista rycket

Hej på er och god kväll <3 Vilken fantastisk sommardag det har varit idag. En enorm kontrast emot de senaste dagarna då det öst ner regn. Så härlig dag idag 🙂 Efter lämning på föris åkte jag in till stan för att bocka av lite ärenden och jobb. Jag mötte upp Patricia på Östermalmstorg för att umgås, jobba, äta lunch och springa på möten ihop. Nyp mig i armen vilket drömigt jobb jag har. Jag är så tacksam varje dag. Tänk att jag dessutom får spendera så många dagar i veckan med en sådan otrolig fin vän. Lyllos mig!
Efter lunch och ett antal varv på stan så gick gick vi upp till Graaf Ledin Pr där vi hade ett inbokat möte. Tjejerna där är ju så gulliga och jag har samarbeten med dem i flera år nu. Så kul! Vi fick en genomgång av produkter samtidigt som vi fick så god fika. Givetvis gick vi hem med en massa fint i form av både nya och gamla produktfavoriter 🙂 Jag kommer i vanlig ordning att tipsa om de favoriter jag får.

Ikväll har det kikats fotboll, busats med barnen och packning inför landet. I morgon åker vi och vi ska spendera hela vår midsommarhelg där ute. Har längtat så efter detta 🙂 Hoppas ni får en fin kväll nu.
Vi hörs igen i morgon. Kram på er!

Det blev en latte på otroliga Hallwylska. Det är verkligen Stockholms finaste ”utomhus” restaurang 🙂 Har ni inte varit där så är det ett tips.

Klänningen som jag bar idag är magisk, från Bubbleroom. Har även denna i vit med svarta prickar på.

  så mycket fint hos Graaf Ledin Nyheter från L’Acuila. Så spännande märke.  så fina produkter 🙂 så taggad på att testa lite nytt från Hickap.   <3  visst blir man så ljuvligt glad av solen och värmen. Sommaren, du är underbar.

 

Läs mer: Mantle rabattkod

 

 

Skärmfri sommar: så fick vi barnen ut på inlines i kvarteret igen

Sommaren erbjuder en möjlighet att ändra våra rutiner och skapa nya vanor som stärker både familjetiden och barnens hälsa. Genom att bestämma oss för en skärmfri period upplevde vi hur mycket mer lust barnen fick att leka utomhus. Den skärmfria sommaren var inte bara ett sätt att minska tiden framför datorer och surfplattor, utan blev en inspirerande resa mot ökad kreativitet, aktivitet och gemenskap i kvarteret.

Barnen och den skärmanpassade sommaren

Att erbjuda barn en sommar utan ständig skärmtid kan initialt kännas utmanande, särskilt när hela samhället är uppkopplat. Verkligheten visar att genom att ge utrymme för aktiviteter som stimulerar både kroppen och fantasin finns det gott om nya roliga lekar att upptäcka. Under en period utan skärmaktiviteter fann barnen sätt att leka tillsammans – från traditionella bollspel till att utforska kvarterets mindre kända vrår. Det handlade inte bara om att ta en paus från tekniken, utan om att återknyta till naturen och återupptäcka det enkla nöjet att röra sig.

Aktiviteter som får barnen utomhus

Utöver traditionella lekar introducerades även aktiviteter som lätt kan glömmas bort i den digitala eran. Inlines blev en självklar favorit under den skärmfria sommaren. Genom att ge barnen möjlighet att prova på inlines barn utvecklades både motorik och balans på ett roligt sätt. De snabba rörelserna och den känsla av frihet som sporten erbjuder var en perfekt kombination av motion och nöje. Det fanns inget bättre sätt att lätta på vardagens spänningar än att se barnen susa fram på asfalten och dela glädjen tillsammans.

Aktiviteten med inlines stimulerade inte bara fysisk träning utan gav också barnen värdefulla erfarenheter i att följa regler och ta hand om sin säkerhet. Denna gemensamma aktivitet bidrog till att stärka banden inom familjen och i hela grannskapet, där kvarteret fylldes av energi, skratt och en välkomnande atmosfär. Erfarenheterna visade tydligt att en skärmfri sommar kan ha långtgående positiva effekter.

Säkerhet och trivsel i kvarteret

Med ökad utomhusaktivitet följer behovet av att tänka på säkerheten. Föräldrar organiserade gemensamma aktiviteter med fokus på att lära barnen grunderna i trafiksäkerhet, som att se sig för innan man korsar en gata eller hur man använder skyddsutrustning vid sportaktiviteter. Praktiska tips, som vikten av reflexer under kvällspromenader och att använda hjälm vid mer fartfyllda lekar, delades för att skapa en trygg miljö.

Lokala föreningar var också delaktiga i att stärka säkerheten. En granngemenskap arrangerade en rollerblading- och inlines-träff där både nybörjare och erfarna utövare fick hitta sin egen nivå. Dessa gemensamma evenemang bidrog till en starkare känsla av samhörighet, vilket uppmuntrade barnen att fortsätta leka utomhus under hela sommaren. Även äldre barn tog initiativet, vilket inspirerade de yngre och gav kvarteret en ny, levande dynamik.

Avslutande tankar och framtidens aktivitetsäventyr

Den skärmfria sommaren visade tydligt hur mycket barnen kan skapa när de ges friheten att leka och röra sig. Med enbart lite kreativitet och engagemang kan den ökade skärmtiden motverkas. Genom att omfamna utomhusaktiviteter och utmana barnen med nya sporter uppenbaras inte bara hälsofördelarna, utan även en stärkt gemenskap i kvarteret.

Framtiden bär på fler möjligheter att finna glädjen i det enkla. När man blickar tillbaka på de timmar som tillbringats utomhus är det uppenbart att gemenskapen i kvarteret stärktes. Inspirerande lokala evenemang och en aktiv livsstil blir grunden för en tradition som kan ge livslånga fördelar.

Med en mix av kreativa lekar och strukturerade aktiviteter förbättrades barnens motorik och sociala förmågor. Rätt balans i vardagen medförde en gladare och hälsosammare barndom. Inspirerade av sommaren planeras nu även andra initiativ, såsom cykelturer, picknickar och sportdagar hos olika familjer i området.

Erfarenheterna visar att skärmfrihet är en värdefull egenskap att främja redan från ung ålder. Genom att ge barn tid och utrymme att utveckla sina intressen och färdigheter utomhus rustas de bättre för framtiden – både fysiskt och socialt. Denna sommar har erbjudit en viktig lärdom om hur enklare förändringar i vardagen kan leda till nya äventyr och minnen långt efter att sommaren är slut.

Resultatet blev inte bara fler glada barn som susade fram på asfalten, utan även ett kvarter som andades liv och engagemang. När sommaren återvänder kan det vara värt att reflektera över hur mycket nytta det gör att stänga av skärmen och öppna upp för nya, spännande utomhusupplevelser.

En beställning till Sasha

Inlägget innehåller Reklam för VetApotek

Hej kära ni 🙂
Ni som har följt mig länge vet ju att Sasha är en väldigt viktig familjemedlem här hemma. Det känns faktiskt helt galet att vår lilla kille fyller åtta år i sommar. Åren går verkligen fort när man har djur.

Självklart vill vi ge honom det allra bästa, både när det gäller mat, omsorg och sådant som gör vardagen lite trevligare för både honom och oss. Häromdagen la jag därför en beställning från VetApotek, som har blivit en ny favorit för mig som djurägare. Det är så smidigt att kunna beställa allt på samma ställe och få det levererat direkt hem.

Den här gången fyllde jag på med två lådor av vår absoluta favoritsand från Ever Clean. Vi använder en extra klumpbildande sant och en Fresh Lavender. Jag skulle faktiskt inte vilja vara utan dessa. De bildar starka klumpar som är enkla att ta bort, dammar minimalt och håller kattlådan fräsch länge. Jag tycker också om den milda lavendeldoften som frigörs när katten använder lådan. Det ger en fräsch känsla utan att bli för stark.

Självklart passade jag även på att beställa hem kattmat till Sasha så att hans favoriter finns hemma inför sommaren.

Det jag verkligen gillar med VetApotek är att de har djurens behov i fokus. Förutom ett stort utbud av kvalitetsprodukter för hund, katt och häst kan man även hämta ut sitt djurs recept online om man behöver det. Allt sköts enkelt hemifrån med snabb leverans direkt till dörren.

VetApotek är dessutom en del av Evidensia Djursjukvård, vilket känns extra tryggt. Som djurägare uppskattar jag verkligen tjänster som förenklar vardagen samtidigt som man vet att det finns gedigen kunskap bakom.

Nu är både kattmat och kattsand påfyllt här hemma och Sasha verkar minst sagt nöjd med det 😀  Om ni också har en fyrbent familjemedlem har jag dessutom en rabattkod att dela med er.

Koden: VA10EMMA ger 10 % rabatt på VetApotek.se mellan 1 juni och 31 augusti 2026.
Shoppa här (klick)

Perfekt om det börjar bli dags att fylla på med foder, tillskott eller andra favoriter hemma.

 Sasha älskade maten som jag beställde från VetApotek 🙂

Lunchdejt på Södermalm och ett nytt favoritställe

Hej på er och god måndag!
Idag har det regnat om vartannat. Det har varit så soligt stundvis och skyfall ena stunden. Så konstigt. Men nu ska vi inte prata om vädret. Idag tog jag och Patricia en lunch tillsammans på Södermalm, vilket inte hör till vanligheterna för oss. Vi hamnar nästan alltid inne på Östermalm / vasastan , så det var faktiskt riktigt kul att upptäcka något nytt och få en anledning att strosa runt vid Nytorget en stund. Det är ju så mysigt i dessa områden. Bra second hand shopping, mysiga fik och bra restauranger.

Patricia hade bokat bord på Tavino, en italiensk kvarterskrog på Bondegatan som vi hört mycket gott om. Redan när vi klev in kändes det väldigt inbjudande med en doft av tryffel (som jag älskar). Det var mysig stämning, fin inredning och jättetrevlig personal.

Vi bestämde oss för att göra något som vi inte brukar göra, nämligen att dela på allt. Det är spännande sätt att äta på eftersom man får möjlighet att prova flera olika rätter 🙂 Till att börja med tog vi in en burrata på en melonbädd som var fantastiskt god. Krämig, fräsch och precis en sådan rätt som man aldrig tröttnar på. Därefter delade vi på en pasta och en kycklingrätt med potatis. Allt var så otroligt gott och jag måste ändå säga att man fick mycket mat på tallriken. Och efterrätten då… Patricia valde en klassisk tiramisu medan jag föll för en pistageglass tillsammans med en varm pistagekaka. Alltså wow. Ni som känner mig vet ju att jag har en svaghet för allt med pistage, så den efterrätten var verkligen helt i min smak. Så god att jag nästan hade kunnat beställa in en till…. nästan hehe.

Det blev en väldigt härlig lunch med god mat, mycket skratt och massa prat om allt mellan himmel och jord. Precis sådana stunder som jag uppskattar allra mest. Har ni varit på Tavino någon gång? Om inte så tycker jag absolut att det är värt ett besök nästa gång ni befinner er på Södermalm.

så inbjudande 🙂

Vi tog en kaffe innan maten bara för att vi var så kaffesugna 🙂 SÅ god latte! fina vän <3 Vi tog en varsin grapefrukt lemonad. så frsäch! maten, helt otrolig! Efterrätten likaså   Och såhär har lilla jag sett ut idag. Blus från Bubbleroom.
Nu ska jag packa upp en jollyroom leverans som jag precis varit och hämtat på posten 🙂 Barnen ska få lite nytt!

Hemligheten bakom min hårväxt

Reklam för Under Your skin 
Jag la tidigare under veckan upp en bild på mitt hår på Instagram och det fullkomligt rasslade till med frågor. Många undrade vad jag gjort och flera frågade till och med om jag satt i löshår. Och nej, det har jag inte.
Så jag tänkte att jag lika gärna kan samla allt här och berätta exakt vad jag använt och varför jag gillar det så mycket.

Hemligheten bakom min hårväxt

Jag har under en längre tid använt Under Your Skins Density kit, och det är faktiskt en av de få hårvårdsrutiner jag hållit fast vid konsekvent. Det handlar inte om någon quick fix, utan mer om att ge håret rätt förutsättningar över tid. Och det är just det jag märker skillnad på nu.
Produkterna är framtagna för att stimulera hårsäckarna och stötta hårväxten på ett naturligt sätt. För mig har det verkligen märkts. Håret känns tätare, starkare och jag ser mycket mer små nya hårstrån, särskilt runt ansiktet och i hårfästet. Det är nästan som att det poppar upp nytt hår hela tiden. Produkterna känns så genomtänkta. En ingrediens jag tycker är extra intressant är gurkmeja, via Capilia Longa, som är framtagen för att stimulera hårsäckarna och stötta tillväxten. Den kan även bidra till att stärka hårroten och förlänga hårets växtfas.
En annan sak som gör att jag känner mig trygg i att använda produkterna är att Under Your Skin inte bara fokuserar på enstaka ingredienser, utan testar hela sina formulas tillsammans med oberoende experter. De kollar bland annat hormonpåverkan, innehåll och miljö, vilket jag verkligen uppskattar.
Det jag själv börjat märka är små men tydliga förändringar. Mindre hår i borsten, mindre i duschen och framförallt en känsla av att håret mår bättre. Och det är just de där små signalerna jag tycker om. De visar att något faktiskt händer.
Om ni är nyfikna på att testa själva så har jag en kod:
EMMAJENNIE20 ger 20% på allt hos Under Your Skin. Koden är giltig tom 19 juni.
Shoppa här (klick)
Påminner mig själv om en sak just nu: det är de små, konsekventa rutinerna som gör skillnad.

Hemligheten bakom min hårväxt

så nu vet ni Hemligheten bakom min hårväxt

Rapunzel rabattkod

Rapunzel rabattkod 

(inlägget innehåller adlinks)

Hej bästa ni 🙂
I detta inlägg ska vi prata om löshår. Rapunzel är det varumärke som ligger mig ”top of mind” när man pratar om löshår.

Idag har jag inget löshår alls och det har faktiskt gått ungefär 14 år sedan jag senast använde hårförlängning. Men det finns en period i mitt liv som jag minns väldigt väl. Mitt hår hade tunnats ut rejält och jag tappade mycket hår under en längre tid. Jag trivdes inte alls med hur det såg ut och kände mig ofta osäker när jag skulle fixa mig eller sätta upp håret. Det var då jag upptäckte Rapunzel.

Rapunzel rabattkod

Innan vi pratar med om Rapunzel ska ni få en rabattkod.

Koden gäller via DENNA LÄNK (klick)
Ange kod: X2WMAQ för 10% på allt, via länken ovan.

Mitt omdöme av Rapunzel

På den tiden använde jag deras clip-in extensions och jag minns fortfarande känslan när jag satte i dem första gången. Plötsligt fick håret tillbaka både fyllighet och längd. Framför allt gav det mig självförtroendet tillbaka.

Det jag alltid uppskattade med Rapunzel var kvaliteten. Håret såg naturligt ut, var enkelt att använda och höll sig fint länge. Det blev snabbt min självklara favorit och jag rekommenderade det till många i min närhet. Jag är utbildad frisör och har jobbat som det en längre tid, det gör att mina krav är lite högre på alla produkter / löshår jag kommer i kontakt med.

Sedan jag använde löshår har det hänt mycket. Mitt eget hår har återhämtat sig och idag använder jag inte längre hårförlängningar. Men jag tycker fortfarande att det är roligt att följa Rapunzels resa och se hur företaget utvecklats genom åren. Nu har jag testat flera av deras hårvårdsprodukter som är underbara. Jag kan varmt rekommendera dem.

Premium löshår som håller hög kvalitet

Visste ni till exempel att Rapunzel of Sweden grundades redan 2007 av entreprenören Ida Backlund? Idag är företaget ett av norra Europas ledande varumärken inom hårförlängningar och erbjuder allt från tillfälliga clip-ins till mer permanenta metoder för den som vill ha längre eller fylligare hår.

Det jag också gillar är att de fortfarande verkar hålla fast vid samma grundidé som gjorde dem så populära från början: hög kvalitet, användarvänliga produkter och möjligheten att skapa sitt drömhår hemma.

Alla perioder i livet ser olika ut. Ibland vill man bara vårda sitt naturliga hår och ibland kan lite extra längd eller volym göra stor skillnad för hur man känner sig. Jag tror att många som någon gång kämpat med tunt hår kan känna igen sig i den känslan.

För mig kommer Rapunzel alltid vara förknippat med den där tiden då jag behövde lite extra hjälp att känna mig som mig själv igen.

Och till er som är nyfikna på att testa Rapunzel har jag även en Rapunzel rabattkod som ger 10 % rabatt på ert köp. Ni hittar koden högre upp i inlägget.

rapunzel rabattkodsåhär ser mitt hår ut idag, utan löshår.

Läs mer: Under your skin rabattkod