Härliga sommardagar på landet

Hej fina ni. Hoppas ni njuter av den underbara sommarvärmen 🙂
Vi har verkligen gått ner i tempo sedan vi flyttade ut till landet för sommaren. Vi kommer verkligen att vara här nästan hela sommaren. Vissa dagar kommer vi ju såklart att vara i Stockholm för lite olika happenings och så vidare. Det är bara kul! Det bästa med att ha ett landstställe är allt man kan göra. Alltså det finns ju oändligt med grejer och trädgårdsarbetet loopar ju bara hehe. Jag älskar ju att pyssla i trädgården och Leonard är verkligen min följeslagare där 🙂
Häromdagen köpte vi en hängmatta på ställning, ja man kan hänga upp den i två träd också, men vi har inga som står så nära varandra. Men den är helt underbar. Just nu har vi den uppe på terassen och utsikten härifrån är så harmonisk och lugn. Vi har grillat, barnen har badat i poolen, vi har grundmålat lekstuga och lekt en massa på gården. Ja dagarna här är fantastiska.

jag och Leonard grundmålade lekstugan häromdagen, det tog sin lilla tid. Men det är viktigt att göra allt ordentligt från början 🙂 Det har jag lärt mig! Lillebror tittade snällt på en som njuter av hängmattan vi får liksom ”slåss” om den nu hehe en liten som gärna tar en kopp te på kvällarna. Mysigaste sällskapet i köket.  grilla varje dag – ja tack! <3 detta var roligt tyckte Leonard. Han tävlar gärna mot sig själv i hopp om att träffa nummer fem hehe.   i morse plockade vi smultron på gården. Jag fick såna barndomsminnen pojkarna har fått så fina varsina muggar 🙂

gårkvällens solnedgång skojar man inte bort. Helt otrolig måste jag säga. Vi gick alla ut för att kika på den 🙂
Hoppas ni har en fantastisk helg i medelhavshettan som vi har just nu.

Stor kram på er!

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *